sura tanter och mycket fisk

Efter jobb igår kom min pojke hit. Han lagade mat till mej och sen gick vi upp till kyrkan och kollade utsikten. Jag får aldrig nog av den!

Idag jobbade jag fram till ca 3, undertiden satt N och fiskade. När jag slutat gick jag ut till honom för att kolla om han fått nått. Han hade ju fått massor! Vi vägde påsen med fisk sen, cirkus 4 kg!! Jag provade fiska och drog snabbt upp två stycken. Det e ju helt klart kul när man får fisk men jag hade aldrig orkat sitta där och vänta på fisk i flera timmar..
 
Nu har N åkt hem. Sorgligt.. Jag har precis ätit kvällsmat och pratat med både mamma och syster i telefon. Hundarna mår bra och Doris förbereds inför söndagens utställning. Det kommer nog gå bra hoppas jag :)
Vi misstänker att Dessie har någon form av infektion i tandköttet så hennes tänder måste hållas efter mer! Känner mej ganska värdelös som sitter här när hundarna e i Helsingborg men jag vet att mamma fixar det super! :)
 
Imorgon e det jobb igen. För det mesta e det ett väldigt roligt jobb med många trevliga människor, men så ibland kliver det in riktiga rötägg. Hur orkar man leta upp så mycket man kan klaga på?! För det mesta e det priserna men ibland e det allt från sortimentet till regler och lagar.. suck! Men det e nog mest jobbigt för de att gå runt med sådana problem och negativ energi ;)
 
Nu ska jag dega ner mej framför tvn.
 
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0