Härlig dag på ven

Idag har det varit ganska segt på jobb igen. Men vi väntar oss en riktig smäll med turister imorgon. Det ska bli fint väder och nästa vecka börjat semesterveckorna på allvar.
Imorgon ska jag jobba några timmar på restaurang Ella också på kvällen. Ska diska lite. De har ett bröllop på eftermiddagen och den ska de ha en vanlig sittning till så de kommer ha att göra. Jag ska diska så de slipper göra det. Helt okej för min del!

Idag har dessie varit med mina kusiner hela dagen. Sen när jag kom hem cyklade jag och dessie sprang med, ner till campingen. Jag har dessie lös när jag cyklar på eftermiddagarna. Då följer hon snällt med så länge det inte kommer en katt eller hare. Jag kan styra henne bra tack vare agilityträningarna. På kvällarna när jag cyklar hem har jag dock henne i koppel för det kommer fram mer djur då.

Imorgon måste hon vara själv hemma ganska mycket men det klarar hon. Hon har knappt varit själv hemma alls nu några dagar. När jag kommer hem efter Fiskboden imorgon ska hon få bada och gå en längre runda innan jag ska ner på restaurangen.

Nu ska vi sova, gonatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0