Kire!

Idag va det riktigt mysigt på jobb. Inte en kund men massa sol. Jag satt utanför mitt jobb på framsidan och njöt av solen. Det blåste lagom mycket annars hade jag tyckt det va för varmt att sitta där. Jag har bränt mej på armarna ännu mer idag.

Efter jobb fick jag med mej Kire hem. Ni har kanske läst om Kire. Jag har haft honom varje sommar jag jobbat här nu. Jag passar honom när min chef jobbar :D Iallafall så gick vi en runda i solen och sen la vi oss på gräset i trädgården och solade. Mysigt! Jag har försökt få färg på benen, återstår väl och se om jag lyckats ikväll eller imorgon. Armarna svider!

Nu ska jag äta lite kvällsmat och glo lite tv. Sen blir det nog enliten runda med Kire till innan hans husse hämtar honom :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0