15 dagar

Jag har varit dålig på att uppdatera för att jag inte haft varken lust eller något alls att skriva om. 
Syster va här i helgen och jobbade. Vi han med att umgås och gå runt på ven och även hälsa på hos en jobbekompis. Syster kommer tbx den 11 juni.
 
Jag har nu jobbat 15 dagar i sträck och det är 5 till på g. Jag är helt slut i huvudet. Dagarna flyter ihopa och jag börjar undra om jag kommer fixa denna sommaren som jag planerat..
 
Mamma ska gifta sej i september! Jag har fått uppgift att göra tårtan och att göra placeringskorten (allt efter mammas önskningar såklart(:). Ska bli väldigt spännande! Jag har redan hittat klänning så nu e det bara skorna kvar! :)
 
Nu ska jag avnjuta lite vin och choklad som jag fick av chefen häromdagen som tack för att jag passar hans hund. Man har ju bara världens bästa chef. Kom och ät på restaurang Ella på ven! Jag rekomenderar det varmt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0