Långa dagar

Gårdagen blev längre än jag trodde. Jag slutade på Fiskboden kl 3 sen gick jag hem sa hejdå till morfar och Dessie som skulle åka till fastlandet sen gick jag ner på campingen. Vi hade 100 bokade ätande på en timme! Men allt gick bra. Det va lite rörigt i mellan åt men allt löste sej och folk gick därifrån nörja och glada. 
Jag var inte hemma förrän 20 i tio igårkväll. Jag var helt slut i kroppen men fortfarande helt igång i knoppen. Kunde inte få ro i kroppen att sova. Men efter att jag pratat lite med sissi så började jag lugna ner mej lite och kunde tillslut somna. 
 
Idag är det en ungefär lika dan dag. Fickboden först till 3 eller 4. Sen hem byta om kanske hinner slänga i mej något att äta, ner till restaurang Ella och jobba. Jag hoppas till gudarna att jag inte gör bort mej. Jag trivs inte alls i den miljön. Allt e så ordentligt och petigt. Jag blir nästan ännu mer klumpig i den miljön.. En väldigt fin restaurang men jag ska försöka att smälta in någorlunda. Vi får e hur det går, ni kan väl hålla tummarna för mej vid kl 6!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0