Svårt med schemaläggning

Jag trodde aldrig det skulle vara så svårt med schemaläggning! Jag får jobba hur mycket och när jag vill, svårt. Vill ju självklart tjäna massa pengar men samtidigt ska man orka hela sommaren! Jag tror jag fick rätt på det tillsist.


Efter jobb idag tog jag och Dessie en lång runda över ön. Sen har vi plockat tre fästingar och plockat pälsen i öronen. Mamma ska fixa medel mot fästingar i helgen när Dessie e hemma. Det blir många fästingar när hunden e här och springer i gräset och så. Vi har också lekt massa med bollen. 
Jag ska be mamma skicka med slalomet när Dessie kommer tbx på söndag kväll, så kan vi träna det i veckorna när hon e här :)
 
Imorgon ska jag jobba hela dagen. Först i fiskboden sen på campingen. Suck.. det blir en lång dag. Jag skriver när jag hinner!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0