Kvällsmotion

Igår kväll när jag tog sista rundan med Dessie på hamnen träffade jag min chef och en jobbekompis. De fixade med min chefs båt, så jag och dessie satte oss där en stund. Sen tänkte vi gå hem. När vi kommit till vår uppfart kom Kire (min chefs hund) springande. Han tog en reva på vår gräsmatta och sen fortsatte han ut på en äng, som ligger precis intill vårt hus, med Dessie i hälarna. Haha dessie skämpade ja jävlar i det för att hinna med. Men hon klarade det gallant :) De sprang där och jagade varandra en stund. Dessie blev helt slut. 
När vi kom hem la hon sej helt utslagen på soffan :) Det e kanon när hundar funkar med varandra och de kan springa lite lösa och busa. Finns inget härligare att se heller :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0