Trött

Igårkväll gick allt bra för min del. Tack alla som höll tummarna för mej :) Vi hade fullt och nästan alla skulle ha tre rätters, där va tom några som skulle ha avsmakningsmenyn. Jag kan inte hur många rätter där ingär men gästerna blev mer än mätta!
Jag slutade ungefär halv 12 och jag var helt slut i huvudet, men jag e faktiskt nöjd över min insats. Jag fick diska och servera och duka av.
 
Idag är jag ganska trött fortfarande. Kunde inte riktigt få huvudet av kudden i morse. Längesen jag kände så. 
Idag e det söndag och blåsigt och molningt, det ser tom ut som att det ska bli regn. Jag kommer få det väldigt lugnt idag. 
 
I eftermiddag ska jag tvätta och baka en jordgubbspaj. Senare ikväll kommer morfar och Dessie tbx!
 
Nu ska jag äta lite frukost och sen traska ner och jobba.
Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0