Hundar i mitt hjärta

Idag va det åter igen en lugn dag på jobb. Efter jobb fick jag Kire igen och vi har haft massa mys idag. Vi har gått en runda på ön, myst i solen, ätit korv, tittat på båtar på hamnen och lekt i trädgården. Dagarna blir så mycket roligare när jag får låna honom. Jag känner mej inte så ensam längre. Jag pratar med honom hela tiden, om allt! Om folk hade hört hade de nog tittat konstigt på mej. Jag brukar prata med mina hundar också men när man varit själv några dagar utan hund kan jag babbla på ganska rejält. Hoppas han inte har något emot det ;)

Imorgon ska jag först jobba. Det kommer bli ganska mycket mer imorgon tror jag. Det ska vara fint väder också e det lördag. Så jag måste börja lite tidigare imorgon så jag hinner fixa allt inna jag öppnar kl 11. När jag slutat så hinner jag fixa lite här hemma och packa och så sen ska jag åka hem!! :D Imorgon kväll blir det äta lite gott hos min morfars sambos koloni och sen förhoppningsvis umgås med min pojkvän.
Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga men om inget kommer upp här under helgen så skriver jag iaf när jag kommer tbx till ven på måndag. Då kommer uppdatering om utställningen framförallt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0