Ljudet av vågorna

Nu när jag är själv här på Ven i mellan åt så sover jag med fönstret öppet. Jag bor bara 100 meter från stranden och hör havet upp till huset bara det blåser lite. Jag tycker det känns mycket lugnare och lite sövande tom att höra havets vågor. Det är tom mysigt på mornarna när man vaknar av regnet som smattrar mot fönsterbrädan eller fåglarnas kvitter. Man blir på bättre humör och har lättare att gå upp :)

Idag på jobb hade jag 4 kunder som köpte två fiskar. Längtar tills vi jobbar två och det drar igång ordentligt! Dagarna går fortare och jag tänker inte så mycket på allt, och självklart längtar jag till syster flyttar hit också! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0