Ön blåser bort!

Idag hade jag nästan inga kunder heller men till min lycka var det strålande fint väder. Om man bortser från vinden så va det nog en 20 grader varmt :) Jag hade lä på baksidan av mitt jobb så jag tog ut en stol och satte mej där och sög in all värme. Vääldigt skönt! Satt där ute nästan hela dagen och fick färg i ansiktet och armarna. När jag kom hem sen la jag mej och solade på baksidan. Där blåste det lagom mycket. Jag tycker igentligen att det är väldigt tråkit att sola så efter n halvtimme tröttnade jag och bestämde mej för att rensa lite ogräs istället :) 
Jag känner nu att jag bränt mej lite i ansiktet och på armarna men det hör till.

Nu är det tre dagar kvar tills jag ska åka hem några dagar. Åker hem på lördag kväll, ställa Doris på söndag, åka tillbaka hit på måndag kväll. Ska bli skönt att få göra lite annat ett tag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0