smhi

Jag kollar dagligen på smhi för att ta reda på hur mycket folk som kanske hittar till Fiskboden. Inte kul om jag inte preppat ordentligt när jag e själv. Då blir det jobbigt. Jag tycker iaf att smhi visar nästan exakt väder. Vissa dagar har vädret skiftat på exakt den tiden som smhi sa.
 
Idag ska det bli blandat väder, lite sol och lite moln och det e måndag idag. Så jag tror inte det blir så mycket folk idag. Jag har nästan allt förberett på jobb. Ska bara fritera några spättor och ta fram några bullar så de får tina. Börjar nog ca 10.20 idag. 
 
Jag läste förresten ut en bra bok på jobb igår, "hon går genom tavlan ut ur bilden". Bra bok men jag blev besviken på slutet. Den handlar om en flicka som blev mobbad och misshandlad i skolan. Detta slutade med självmordstankar och att hon blev inlagd på ett hem. Intressant bok som visar på hur vuxna kan välja att inte se..
 
Nä, frukost nu, sen ner och sälja lite fisk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0