Tungt

Hmm.. Vad har hänt sedan sist.. Det har inte blivit någon träning sedan sist. Det har inte funnits tid och möjlighet. Jag är hos pappa nu och har inte hundarna varje dag.
I lördags jobbade jag på förmiddagen och sen på eftermiddagen hade vi kalas för min bror. Jag gjorde en hyfsad tårta som smakade väldigt gott!
I söndags red jag och Gabbi ut i vinden. Jag longerade Shiny ganska ordentligt innan eftersom en pigg häst och halvt storm = mej på marken! Men allt gick bra och Shiny skötte sej som en ängel.

Måndag, tisdag och idag har jag jobbat som vanligt. Nu har jag 4 dagar ledigt, skönt!

Idag kom hundarna hit. Ska ha de till på fredag. Det har kommit sjukt mycket snö idag så det lär ju inte bli någon träning.. Blä! Vill ha vår nu!

Igår va jag och fyllde i min tatuering och gjorde en ny. Ska visa bild så fort det ser någorlunda läkt ut. Den sitter på mina revben och jag kan lugnt seja att det inte var det mest bekvämaste jag gjort! Aaaaj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0