Nu kör vi!

Idag var jag och dessie på klubben och tränade. Vi fokuserade på slalom och att ha andra hinder innan och efter. Att ha hinder efter går bra, änsålänge. Hinder före är svårare. Ett hinder fungerar för det mesta men när jag kör ett balanshinder innan blir det svårare, och då har jag det ändå inte som en rak linje.
Sen jobbade vi på att dessie ska gå ner rakt från balansen även om jag inte springer med hela vägen. Där tar vi hjälp av godis. Jag ger kommandot "ner" och när hon är längst ner slänger jag godis på marken framför henne. Det funkade kalas!
Min tanke är att vi ska ut på klubben imorgon också!

Jag va precis och köpte ett block där jag ska rita lite övningar och banor. Känner att det är bra att ha för när man väl kommer ut på klubben så har jag inga idéer och då tappar jag motivationen osv. Så jag hoppas detta kan hjälpa mig att få någon form av planering av vår träning, så jag kan se framstegen ordentligt!

Ikväll var jag e runda på väla med min älskade pojkvän. Vi gick och tittade på klockor till honom och så nämnde jag att jag ville ha en, så fick jag det! 😃 Min pojke e bäst! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0