Lyckat idag igen!

Idag var vi ute på klubben igen. Tränade ungefär samma sak idag. Jag la till lite fler hopp och gjorde en liten bana. Allt flöt på. Slalomen fungerar oftare nu. Hon hoppar över nån pinne i mellan åt men det går åt rätt håll. Hon hittar numera in själv och klarar av att ha ett hopbinder innan. Tunnel innan är däremot svårare för hon drar rejält mot tunnlar och har farten uppe efter så jag måste bromsa henne för att hon inte ska dra förbi. Men det fungerar och jag tror att ju fler gånger vi gör det desto lättare kommer vi ha för det snart. Jag tror att om bara jag gör rätt så fixar hon det!
Vi övade mer på balansen idag och smakade på a-hindret. Tränar på kommandot "ner" på både balansen och a-hindret. Funkar bra, det sätter sig mer och mer och i slutet så jag nästan hur polletten trillade ner!
Imorgon blir det ingen träning men förhoppningsvis kan vi träna på fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0