Tränat!

När jag kom hem från jobb idag blev det kvalitetstid med dessie! Jag och mamma åkte ut till klubben med hundarna. Där är vääääldigt lerigt så det blev bara slalomträning för min och dessies del. Mamma och Doris körde på balanshindret. Dessie och jag körde bara på 6 pinnar i början med fokus på att hitta in rätt! Hon kan vänsterslalom bäst (när hon springer på min vänstra sida) och då e hon snabb som satan! Högerslalom e lite svårare men det kommer! Vi avslutade med alla 12 pinnar vilket också funkade. Dessie har väldigt dålig kondition efter vintervilan så vi måste ut och springa hon och jag!

Jag har iallafall kommit fram till att vi bara ska ha korta träningspass. Det känns som att det fastnar lättare då. Bara slalomen ska ligga i fokus ett tag till innan vi lägger in de andra hindrena också. Detta ska vi klara!

Imorgon ska jag försöka handla på hööks, där e ju 50% rabatt. Det blir ingen träning imorgon för jag har ingen bil så det får vänta. Kanske på lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0