Tatuering och fin häst

Efter jobb åkte jag till Shiny idag igen.
Han kändes först lite trög och lite bångstyrig så vi började med att fokusera på att han skulle lyssna. Övningen som vi gjorde idag va galopp från skritt och samling och ökning i galopp. Han va riktigt fin! Galoppfattningarna blev bättre och bättre men fortfarande inte perfekt. Det krävs en del muskler till det som Shiny inte riktigt har än. Men det e inte långt borta eftersom han kan korta sej och samla sej som han visade att han kunde igår. Fiiiina Shiny!

På kvällen körde jag och syster till Eket för jag skulle tatuera mej! Det gick bra och det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra! Jag tatuerade in en tass på sidan av handleden. Det gjorde mest ont när han fyllde i nära senorna. Men annars funkade det lixom! Heja mej!
Tassen står för Dessie och i princip alla hundarna jag har och kommer ha en relation till. Det hade blivit lite för många namn om jag skulle tatuera in alla hundar i mitt liv :)

Nu ska jag åka och jobba! Ha det bra sålänge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0