Lite klarare i huvudet

Jag har haft halvt ångest nu de senaste dagarna. Jag har inte blivit klok på vad jag vill höra med mitt liv. Eller jo jag vet vad jag vill men det har känts så himla omständigt. Mitt huvud har varit fullt med allt jag vill göra, flytta hemifrån, skaffa hund och häst, jobb och utbildning, blä! Det blir så mycket på samma gång.
Jag har pratat lite med mamma och börjar väl inse att bara jag har ett jobb så kan jag göra i princip vad jag vill. Jag vet inte om det gör det bättre eller sämre. Det känns bättre för att jag vet att jag kommer kunna göra allt så småningom men samtidigt blir jag stressad för jag vill göra allt nu direkt till hösten.

Nu har jag kanske rett ut det lite mer. Jag satt och tittade på utbildningar och hittade två som passade perfekt. Jag tänker inte seja exakt vilken det e nu för då skiter det väl sej. Men det är två utbildningar, när jag är godkänd i de är jag hundinstruktör och hundpsykolog!

Det e fortfarande en lång bit kvar och mycket som ska klaffa och saker jag behöver fundera på. Om allt faller på plats blir det nog super bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0