Kort helg

Helgen har gått i ett naffs! I lördags va jag och Nesha (min pojkvän) hos Gabbi och myste. Åt god mat och spelade lite spel. Blev inte som vi hade planerat riktigt eftersom G och N inte mådde helt bra.

I söndags va jag och hundarna hos N hela dagen. Myspys! Vi lekte i snön och bara slöade!

Idag e det måndag. Jag körde till jobb imorse. Mycket hästar som ska ha mat och som ska ut. Det tar tid.

Efter jobb tog jag med hundarna till stallet. Mockade och fixade medans de sprang runder. Red inte idag pga kramsnö och stor risk för styltor. Sen gick jag och hundarna en lång runda. De fick springa lösa på åkrarna. De njöt och nu ligger de utslagna på soffan :)

Avslutar med en bild på en väldigt söt häst!
Ibero ZM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0