Kaaalllt!

Idag e det riktigt kallt! Sitter och äter frukost och får syn på termometern, -13!! Jag vet inte vad jag ska ha på mej idag utan att frysa och ändå inte blir för varm när jag ska jobba..

Igår va det väldigt skönt vände på jobb. Det va några minusgrader men det blåste inte och solen sken och tom värmde! Skönt!

Efter jobb åkte jag ut till stallet och pysslade med shiny. Ryktade. Myste och longerade en smått galen häst. Han hade en del energi att göra av med. Han har inte gått på två dagar och hagarna e inte mycket att springa i nu när det e hårt och knöligt. Men som vanligt skötte han sej :)

Idag flyttar jag till mamma igen och bor där med hundarna i två veckor tills det e byte igen. Suck! Vill flytta hemifrån!

Puss&kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0