Hoppat!

Idag va det ridning som stod på schemat. Jag va ute i stallet halv 11 imorse för kl 11 va de ju träning för Sabina. Vädret va inte kul, det regnade, så det blev inga bilder.
Idag så hoppade vi lite. Det va jättekul. Jag hade glömt hur roligt jag tycker det e att hoppa. Helt galet blev det i mellan åt med boksprång och skutt! Men kul va det!
Imorgon blir det en lugn skrittrunda för jag tror att en viss mr har träningsverk då.
När jag och Gabbi ridit klart vår lektion skulle hon rida en liten travare som står i stallet. Hon är under utbildning men hennes ägare har fått körtelfeber och får inte rida. Gabbi ska hjälpa till och rida hästen några veckor framöver nu. Väldigt söt häst faktiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0