Stallhunden

I torsdags va dessie med på jobb. Hon stortrivs i stall. Hon vet inte riktigt hur hon ska bete sej mot hästarna och har lite respekt. Men det tycker jag bara är positivt! Det andra hundarna fungerar bra ihop med dessie. De e bra för dessie att se upp till. De ligger lugnt i stallet och glor på dessie när hon står och vaktar katterna. Jag hoppas att dessie kan lära sej det också, men hon är nog inte med på jobb tillräckligt ofta för att förstå och lära sej!

Det va alla hjärtans dag i torsdags men N va sjuk. Tråkigt.. Men idag ska vi ta igen det. En härlig middag väntar på mej! Jag blir nog lite bortskämd, men det e ju inte helt fel ;)

Igår va jag ute och dansade för första gången på 100 år kändes det som. Det va riktigt kul! Tack Gabbi och Kenny för att de gjorde min kväll och åter igen grattis till Kim som fyllde 18!

Imorgon ska jag till Ullared. Jag hoppas jag hittar något intressant där! Mycket planer på inköp.

Puss&kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0