Sjuk... Igen

Jaha då har jag åkt på det igen. Feber och jätteförkyld, den typiska februarisjukan helt enkelt. Hur som helst så börjar jag bli bättre nu. Jag e väldigt trött och hostar en del.

Hjärnan går på högvarv hela tiden. Tänker på allt jag vill göra i framtiden! Men jag har en lång stor plan så jag kommer iaf inte vara en av de som inte vet vad de ska göra med livet ;)

Jobbet rullar på. Jag vill ha ibero som jag lagt ut en bild på i ett tidigare inlägg. Men pengarna räcker inte till så det blir ju inget. Men nån gång i framtiden kommer jag hitta en ibero 2!

Hundarna mår bra. Jag va ute en lång runda med de i snön idag. Otur som jag har fick jag extremt ont i min fot. Typ hälsporre fast längre fram på foten (?) skit ont gör det. Kan knapt gå nu.. Jag hoppas det e bättre imorgon!

Imorgon ska jag till Shiny. Jag hoppas det inte e för mycket kramsnö på banan så man kan rida.. Antagligen kommer jag inte kunna rida. Men mys blir det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0