Fin häst och fint väder

Igår red jag Shiny och mamma fotade. Det blev fina bilder i det fina vädret och Shiny va väldigt fin!

Mammas killes dotter Julia var med och fick rida. Hon är väldigt duktig och red helt själv.
Sen fick hon skritta ut en runda och jag gick med och höll i honom. Sen red vi lite på gabbis två söta hästapollen också. De tyckte nog också det va skönt att få röra på sej lite i vårsolen.

Idag har jag och hundarna gått en lång och skön runda. Vi va nog ute i 1,5 timme och gick. Hundarna sover nu som två söta stockar ;)

Imorgon får vi försöka fylla dagen med lite tand och klovård och en lång runda igen. Jag hittar inte mina träningsskor hos mamma så får väl traska bort till pappa och se om jag hittar de där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0