Slapp dag

Jag skriver oftast mina inlägg från min iPhone nu för tiden. Som ni kanske vet så finns det ett fint rättstavningsprogram. Detta program lägger sig ibland i lite för mycket, det e därför det ibland kan bli lite konstiga ord och meningar. Såg att det hade blivit så i förra inläggets rubrik. Nu blev det förklarat :)

Imorse på jobb gick det hyfsat fort. Det var iallafall inte ens hälften så slitit som det kan vara. Vi var fyra pers på två stall. När stallsysslorna var klara mös jag lite med hästar och hundar och tittade på när Sara red lite hästar. Jag känner mej lite överflödig när där e praktikanter i stallet men samtidigt ska jag inte klaga. Det e ganska skönt att inta ha allt att fixa med själv :) på fredag åker Sara på utställning med sin hingst Galope P. Under tiden ska jag hålla ställningarna på gården. Det ska bli spännande! Kommer såklart hålla varenda tumme för de :)

När jag kom hem från jobb hämtade jag hundarna hos mamma gick hem till pappa och åt och sen somnade jag. Jag kan inte riktigt förstå hur trött man kan vara.
Nu ska jag och hundarna snart ut på en powerwalk.

Juste jag har anmält dessie och mej till en helgträning med Lotta den 13-14 oktober. Hoppas vi får plats. Det ska bli väldigt kul. Jag hoppas att dessie kommer orka med de långa träningsdagarna, 09-16 båda dagarna. Men det ska nog gå!

Och till sist ett stort grattis till min pojkvän som fyller år idag! <3

Här e en bild på dessie. Hon älskar att stå i fönstret och hålla koll på alla som går förbi :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0