Nyinköpt

För ungefär en vecka sedan va jag och beställde ett regntäcke till Dessie på hund&katt helsingborg. Det är ett Hurtta storm munkjacka. 
Jag har ett täcke till och ett halsband från Hurtta ochjag är väldigt nöjd med märket. Man får betala en liten extra peng men det är helt klart värt det. Bra kvalite och snygga produkter!
 
Ett bra regntäcket har jag velat ha ett tag. Jag hade bara ett tjockt vintertäcke som jag egentligen bara kan använda på Dessie när hon är nytrimmad annars blir hon för varm om det inte är 25 minus. Regntäcket kan jag använda när det regnar såklart, så slipper man torka hela henne och hon blir mindre lerig. Det skyddar hennes långa päls en bit ner på benen också. Jag kan också använda det när det e vinter och snö. Hon klarar kylan ganska bra när hon har lång päls men när hon blir blöt blir hon kall.  Alltså, regntäcke helt klart värt att lägga pengar på! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0