Ingen träning

Det blev ingen träning sist jag skrev pga regnet. Det öste ner hela eftermiddagen och kvällen. Tråkigt. Jag tror att vi ska försöka träna på torsdag istället om allt klaffar. Det e ju lite omständligt när man inte alltid har tillgång till bil. Annars KANSKE det blir på söndag.

Jag har börjat lite smått med pluggandet igen. Jag kom ju med på den kursen och ska jag vara ärlig har jag inte haft list så jag har kommit lite efter. Men nu e jag på g igen. Boken vi ska läsa e på engelska vilket jag inte uppskattar speciellt mycket. Jag kan prata och förstå engelska hur bra som helst, men att läsa det e inte min favoritsysselsättning. Men det ska nog lösa sej. Jag kommer nog in i det ganska snabbt!

Just nu sitter jag på tågstationen i vallåkra i bilen och väntar på att två praktikanter ska komma med tåget. Det är deras sista vecka här och det har varit ganska skönt att slippa göra allt själv. Veckan efter att jag har passat gården ska det komma två nya praktisar. Så jag tror att jag blir lite bortskämd ;)
Jag längtar jätte mycket till nästa vecka! Syster ska hålla mej sällskap några dagar, förhoppningsvis pojkvännen några åsså kommer mamma och pappa och hälsar på nån dag. Juste Gabbi måste åsså komma och hälsa på tycker jag! :)
Jag ska se om jag kan komma med lite mer bilder då :)

Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0