Fullt upp

Det har hänt en del sen jag skrev sist. Jag jobbar varje dag utom söndagar och det är super kul.
På eftermiddagarna har jag haft saker att göra varje dag förutom idag. 
I söndags var jag och min pojkvän uppe i Ullared på Gekås. Det va super kul och mysigt. Jag hittade lite ridkläder lite vanliga kläder och högtalare till min iphone. Jag är väldigt nöjd med allting och som sagt jag hade en väldigt bra dag!
 
I fredags var jag och mamma och tränade hundarna. Det gick super bra för oss båda. Dessie körde slalom med 12 pinnar nästan helt utan problem. Vi hoppade lite och körde lita balans. Allt sitter fortfarande helt okej. 
Doris var också duktig. Hon gör snabbt framsteg och är väldigt villig att lära. Hon kan hopp och tunnel. Det behövs fortfarande göras typ 100ggr till men det går väldigt bra för att ha gjort det så få gånger.
Kameran var med men det blev nästan inga bra bilder.
 
På torsdag är det klubbtävling på klubben och jag ska nog titta in där och fota lite och prata lite med min tränare. Jag mailade med henne idag och frågade när hon kunde ha träning för mej. Inga tider passade oss denna veckan så det får bli nästa. Ser fram emot detta och jag hoppas att jag blir ännu mer taggad när jag tittar på tävlingen imorgon. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0