Äventyret på prov

Både fredag och lördag denna helgen spenderades på gården själv. Eller ja själv och själv, med min pojkvän, massa hästar, hundar, katter och några höns. Det har varit jätte kul och jag har såklart haft att göra hela tiden. Om en vecka ska jag passa gården igen i en vecka så det va skönt att testa på det själv nu i två dagar. Allt gick bra förutom att en höst slet sej på väg från hagen men det kom snällt tbx igen efter en tur på åkern :) hundarna är jätte mysiga och katterna också.
Min favorit sak att göra på gården är morgon och kvällsfodringen. Hästarna hälsar på en och blir så glada när de får mat. Det är en speciell känsla man får som inte direkt går att förklara. Men mysigt e det iaf.
Jag var ganska trött igår jag kom hem igår kan jag seja så jag kommer nog vara ganska slut efter en vecka på gården :)

Ikväll ska jag och mamma träna med hundarna. Det blir nog ingen superlång träning gör det regnar och har gjort det hela dagen. Men lite ska vi nog kunna träna. Jag ska lägga tid på samma saker som förra gången men också göra sånt som vi kan och tycker e roligt. Jag tänkte ta lite bilder men får se hur det blir med det. Det e som sagt inget superväder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0