Tappat intresset

Som ni kanske förstår så har jag tappat mycket av intresset för att blogga och jag har varit en del sjuk osv. Jag kommer fortsätta blogga lite av och till. Ibland kommer det bara bli bilder och ibland blir det kanske nån text. Vi får se.
 
Äventyret på gården gick bra. Lite drama men det e sånt man får räkna med. Dessies och min träningshelg gick lite åt pipan. Vi va med första dagen men jag mådde dåligt så kunde inte göra mitt bästa men är ändå nöjd. Dag två kunde vi inte träna för jag mådde för dåligt. 
 
Doris har börjat på annat foder så nu har hon växt till sej och blivit väldigt fin. Jag skulle vilja ställa ut henne men jag får inte tummarna ur..!
 
Dessie mår bra, hon ska snart löpa. Igår va vi ute och gick bara hon och jag. Vi tränade mycket kontakt och jag får lite dåligt samvete då hon är så duktig och jag tar inte vara på det.. 
 
Jag har fått en häst att rida. Det va fina Gabbi som hittade den. Den står i hennes stall så det ska bli väldigt kul och mysigt! Jag köpte nya ridstövlar idag. De gamla har sett sina bästa dagar. Fint ska det vara!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0