Mocka, djursjukhuset, stranden

Imorse nickade jag och fixade på jobb som vanligt. Jag och Sara filmade och fotade en liten hingst som ska säljas. Han va inte så glad för att springa och bli fin på bilderna, han ville mest stå stilla och lukta. Jag och Sara fick springa som galningar för att få igång honom! :)
Sen lastade vi en 7 årig valack som skulle till djursjukhuset för att besiktigas. Han va inte helt lätt att lasta men tillslut gick det, han klev lugnt och fint in i transporten. Efter nån timme på djursjukhuset och lunch på pastamannen åkte jag hem till mej och Sara tillbaka till gården med en häst som gått igenom besiktningen! :)

När jag kom hem åkte jag med min bror, mamma och hundarna till stranden. Det va väldigt kallt så vi stannade inte så länge, men några bilder blev det. De blir så glada av att springa lösa och busa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0