Hmm vad har hänt..

Allt rullar på som vanligt. Jobb och sen hem till hundarna.
Efter jobb idag gick jag och hundarna en underbar runda och de skötte sej som små stjärnor. Inte ett ljud när det gick förbi hundar. Jag vet inte om jag sagt nått men vi har under en längre tid haft problem med att de gaddar ihopa sig och försöker ge sej på andra hundar. Nu har de lugnat ner sej. Jag tror att det har varit Doris som har dragit igång det och sen har dessie hängt på lixom. Men som sagt det har blivit väldigt mycket bättre!

Nu ikväll har jag varit iväg och letat efter en klänning. Jag är bjuden på min pojkväns kusins bröllop så jag har varit på jakt efter en klänning ett tag nu. Jag beställde 3 från Nelly, men ingen passade.. Så jag och mamma åkte ut till väla idag och hittade tillslut en, 10 min innan väla stängde! Men en stor tyngd lyftes från mina axlar ;) nu ska jag bara färga håret och sola.

Imorgon ska jag rida igen och jag och Gabbi ska försöka ta mer bilder om vädret e som det ska och om hon slutar skolan tidigt. Vi får se hur allt kommer gå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0