Bilder

Ridningen igår gick hyffsat bra tycker jag. Jag har problem med mina skänklar bara. De är inte riktigt där de borde vara ibland. Jag har ju inte varit så aktiv i ridningen på ett bra tag så jag får skylla på det ;) Det blir snart bra :)
 
Gabbi var såklart med. Hon fotade dessa fina bilderna och hjälpte mej i stallet eftersom jag är en sån tidsoptimist och var självklart sen (A) Tack Gabbi!
 
Hundarna mår bra. Doris har mycket roligt för sej. Igår när jag kom hem åt hundarna. Dessie kom skällande till dörren men Doris stod kvar i köket och skällde ner i sin matskål med mat i munnen. Haha söta hund!
 
Det kommer bilder från igår efter hand. Datorn är lite seg så så får det bli! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0