Härliga dagar

Nu de senaste dagarna har det varit super väder och jag har dragit på mej en helt okej solbränna. Hundarna har börjat komma igång igen. De får långa promenader och cykelrunder av mej. Jag kan inte springa med de nu för mina fötter är ganska förstörda av blåsor och skoskav. De tycker det är jätte kul att springa med cykeln. De får både springa i koppel och lösa. Det är så härligt att se de springa och busa.
Jag är förvånad över hur bra det går att styra Doris med rösten när jag cyklar. Härligt när det fungerar.

Vi har varit ute och grillat en hel del också och hundarna njuter av vädret och utevistelsen.
Jag har inte långt kvar i skolan och livet leker kan man kanske säga, bara fem veckor kvar till studenten :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0