Slalomlycka!

Träningen idag gick över förväntan!
Dagen började med att jag upptäckte att leksaken va borta. Jag måste ha den för att hon ska bli riktigt på hugget. Pappa kom med den underbara iden att göra en egen så han plockade fram rep och en söndrig tennisboll. Jag försökte göra en liknande leksak som vi haft innan men den gick snabbt i sönder när dessie fick tag i den :) sen knöt pappa den så att den blev mer hållbar. Funkade super!

Dessie va super idag. Hon gjorde självklart inte allt jag bad henne om men känslan att köra henne va underbar faktiskt. Jag vet inte om det va för att det va två veckor sen sist eller om det bara helt enkelt kändes bra för oss båda. Hon drog jätte myckettill tunnlarna. Det hände ovanligt ofta att hon tog tunnlar när hon inte skulle. Men eftersom hon e så söt så kommer hon såklart undan med det ;)

Däcket va också ett problem idag. Hon hoppade utanför det varenda gång. Jag fick till sist ställa mej och repetera däcket flera gånger om. Jag tror att det föll på plats hyffsat till sist iaf :)
Sen provade vi slalom. Jag fick hjälp av Sabina som också tränar där och är jätte duktig. Hon höll leksaken så att dessie inte skulle kunna ta den utan att ha tagit alla portar. Jag körde en gång med koppel först sen provade jag utan, och hör och häpna hon satte alla 12 pinnar! Kan det vara så att dessa två veckors vila har hjälpt? Men det krävs mycket för mej att det ska fungera så det blir träna träna ! Men jag blev mer motiverad nu att träna hemma eftersom jag såg att det faktiskt kan gå. Jag hade nog tappat hoppet lite.

Jag vill anmäla mej till tävlingar men jag vågar inte riktigt än eftersom slalomen inte riktigt fungerar. Vi får se lite närmare :)

Puss&Kram



Kommentarer
Lena

Där hade ni tur D och D. Ni är kändisar nu i tidningen och allt. Hoppas att allt är bra med er.

Lena

2012-03-05 @ 13:29:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0