Juste

Jag har ju helt glömt bort att uppdatera om träningen i söndags. Träningen gick super extremt mega bra :D

I början blev jag lite irriterad för dessie brydde sig bara om en katt som satt inne i ridhuset. Men när några andra hade gjort banan före oss var hela hennes uppmärksamhet på banan. Det va en hyfsat lätt bana med en och annan fälla. Bl.a. En tunnel som låg under balansen. Öppningarna på tunneln va på varsin sida om uppgången till balansen. Alla andra missade där men inte vi. Ibland blir jag sååå stolt över min lilla vovve! :D
I slutet av träningspasset tränade vi lite på slalom. Det gick super. Jag tror inte det krävs jättemycket träning innan det sitter bra. Det kanske inte kommer gå så fort på ett tag men det ska fungera i en bana så snart som möjligt. Så ett inköp av slalom kommer inom kort :)

De andra som tränar samtidigt som jag sejer stressig är jätte duktig. Det e så skönt att höra det ibland från nån utifrån. Jag tar åt mej mer av det än när mina föräldrar sejer det. Men det e kanske inte så konstigt. Mamma och pappa kan ju seja det bara för att vara snälla och de vet ju egentligen inte så mycket om Agility. När några som håller på med Agility och verkligen kan det sejer att vi e duktiga så känns det ju bättre. Jag blir så glad! :)

Här e en bild på Doris när hon va med i skolan för nån vecka sedan :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0