Inte så speciellt super bra..

Träningen idag gick som ni kanske förstår inte så super bra. För det första va motivationen från min sida dålig och det blev inte bättre av att vi bara va tre på träningen idag heller. Där va två stora belgiska vallhundar som dessie älskar att jaga. Hela första halvtimmen gick åt till att försöka få henne att koncentrera sej på mej. Hon sprang bort och jagade de hundarna typ 5 ggr. Tillslut fick jag trycka till henne ordentligt och då tappade hon såklart allt drivet istället. Jag blev ju inte heller mer motiverad när dessie va på det viset..

Men det blev bättre mot slutet. Det gick inte så fort när vi gjorde banorna men det gick ändå hyfsat. Vi la mycket tid på slalomen också. Det lossnade faktiskt tillslut och jag kunde tom små springa bredvid henne och hon tog ändå alla portar, oftast. :)

Nästa söndag ska vi inte träna. Alla har träning samtidigt och som jag har sagt innan så tycker inte jag att jag får nått ut av det. Jag ska ändå dit för vi ska flytta tillbaka alla hinderna till klubben. Det ska bli skönt att kunna sticka ut där och träna när man vill och kunna bygga vilka banor man vill. Jag ska dra med mamma och Doris ut där också så de kan komma igång :)

Här e en bild på mina fina cupcakes som jag gjorde i helgen :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0