I skolan

Fick en kommentar igår om att det skulle vara för kalt för mina hundar att sitta i bilen eller att de skulle bli stulna. Hundarna har självklart täcken på sig. Jag tar ut de på varje rast så de får sträcka på benen och springa lite. Idag kunde de tom vara med på en lektion som vi hade ute. Så de fick gå en rund i bruses skog. Bilen stpr orecis utan för klassrumsdörren så risken att de skulle bli stulna är liten.
Anledningen till att jag har de med idag är att de va med i en brand igår. Dessie var rosslig i lungorna igår och de kan komma värre symtom efter några dagar. Så jag vill ha ordentlig koll på de. De mår bra av mycket frisk luft i lungorna. Jag vill inte heller att mamma ska känna att hon måste släpa med de hela tiden. Hon har väldigt mycket att tänka på och göra nu några dagar famöver. Efter som jag har möjlighet att ha med de så är det snällare för både hundarna och mamma.

Just nu sitter dessie och Doris i bilen efter att ha varit med på biologin i bruses skog :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0