Hälsning från ven

Hundarna har ju varit på ven hela veckan hos min morfar. Det har de uppskattat väldigt mycket. De har hittat på mycket hyss som tex ätit på en död fasan och spridit ut ved i hela trädgården. Men över lag har de skött sig väldigt bra. Jag fick en bild från morfar på dessie när hon står i trädgården framför en stor grop där hon antagligen gräver en massa. Söta hund!
De kommer snart hem jag tror att de kommer vid 4 ungefär idag. När de kommer ska vi nog promenera bort till hööks och se om de har några fina halsband till dessie och se vad de tar för ett slalom. Dessie måste ju ha ett nytt halsband för de helstryprt hon har nu skaver av pälsen i nacken. Jag ska försöka få tag i ett halvstryp som är lite mjukare.

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0