Äntligen

Igår flyttade vi ut Agility hindrena till klubben igen. Ska bli riktigt skönt att man kan sticka ut där och träna när man kan igen. Jag slutar ju tidigt 2 dagar i veckan och det avslutas fler och fler kurser nu så snart blir dagarna kortare i skolan. Jag vill ju vara sär ute och träna på dagarna när inte så många andra e där ute.
Jag pratade med min tränare Lotta åsså. Hon undrade hur det gick för oss och så. Hon berättade åsså att de andra i den gruppen jag tränade i innan har blivit duktigare. Jag tog det som att hon hade skickat mej och dessie vidare till söndagsgruppen för att vi var för duktiga för den gruppen och inte fick tätt tillräckligt av den. Hon sa att hon snart ska ha träningar varannan vecka och undrade om jag var intresserad av att vara med. Klart jag e! Så jag hoppas hon kör igång med det snart :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0