Studenten- check!

Nu är det gjort. Skolan är slut och det är dax att ge sig ut i "vuxenvärlden". Jag tror inte att jag har förstått det riktigt än, men när jag tänker på det så pirrar det i hela kroppen. Det beror på många olika saker tror jag, både att det känns bra och konstigt. Jag slipper skolan, pluggandet (det lilla jag hade;)) men skolan har alltid varit där och nu är den inte där längre.. Jag har nog förståt det på riktigt om någon dag.

Hundarna var med på studentfesten igår och idag är de helt slut. De skötte sig väldigt bra. Dessie smet ut ur lokalen 2 ggr och jagade kaniner. Men annars har de varit väldigt duktiga. Doris gillade snabbt läget och gick och la sig under en stol och iaktog festen. Dessie var med på dansgolvet nästan hela tiden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0