soooool!

Har precis kommit in efter en lång dag i solen :) Äntligen kom den, hoppas att den tänker stanna ett tag iaf.
 
Imorse tog jag som sagt en lång powerwalk och gick upp till affären och köpte lasagneplattor. Jag tyckte det va jätte flitigt av mej. När jag kom tbx märkte jag att där jag hade haft mitt knäskydd va jag nästan vit. Solen tog jätte hårt på den timmen jag var ute och gick, härligt!
Efter en sval dusch gick jag ner till stranden och satt där ett tag sen gick jag hem och solade. Jag tror jag har bränt mina axlar och mina lår, men det e brunt och fint imorgon :)
 
Nu ska vi snart äta en lasagne och sen ska vi gå en runda igen.
 
Ha det sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0