sommarregn

Jag satt ute en stund i solen och läste men det blev kallt så jag gick in igen. Sommarvärmen känns väldigt långt ifrån just nu..

Jag kom och tänka på en sak när jag var ute och gick, skulle möta syster som slutat jobba. Det började självklart regna. Först kände jag ae va fan, men sen kändes det inte så hemskt. Det va inte speciellt kallt och det va inget irriterande dugg regn, det regnade lixom ordentligt. Jag tror att jag tycker om sommarregn. När det e varmt ute och det riktigt öser ner så man blir riktigt blöt men ändå inte kall. Jag är nog ensam i världen om detta men jag står för det. Regn på andra årstider hatar jag men just sommarregn är helt okej.
Men jag blev ganska glad när chefen kom körandes och plockade upp mej och syster på vägen hem. Jag fick se Kire igen! :) För de som inte förstår vem Kire är så är det en hund som jag spenderade ganska mycket tid med förra sommaren :) Han e såååå söt :)

Jag kommer antagligen inte behöva jobba förrän det är fint väder. Men det är väl klart sommarvärmen kommer tillbaka. 30 grader varmt kommer det bli! Eller?

Bild på Kire från förra sommaren :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0