Kire

Idag fick jag jobba länge. Jag fick stänga själv igen för Ida som jag jobbade med idag blev dålig. Det kom typ inga kunder så jag satt och ritade lite istället. Haha jaja vad gör man lixom.
Iallafall så efter jobb gick jag en lång runda med Kire. Aw lilla Kire, han e så söt. Jag gillar verkligen den hunden. Man kan inte bli mycket mer än glad när man ser honom :)
När vi var på slutet av vår runda fick vi lite hinder på vägen. Typ 20 meter framför oss stod 2 stora svanar mitt på vägen. Min syster fick panik och vägrade gå längre så vi satte oss ner för att vänta. Svanarna gick fram och tillbaka, mot oss och ifrån oss. Men tillslut gick de av vägen så vi försökte gå förbi. När vi var precis mitt emot de med vägen mellan oss fräste båda svanarna på oss så vi sprang iväg. Haha, det låter jätte tramsigt men det var riktigt läskigt. Svanar kan faktiskt springa fort och bitas hårt. Jag kände mig ganska trygg först eftersom jag höll i Kire men  jag blev ganska rädd iaf.
 
Imorgon e det jobb igen hoppas att det händer mer imorgon. Jag jobbar imorgon, torsdag och fredag åsså sen har jag ledigt. Det tycker jag att jag förtjänar efter 8 dagars jobb :)
 
Nu ska jag dega framför tvn lite sen ska jag gå och lägga mej :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0