godmorgon!

Jag har precis vaknat och ska sätta mej och äta frukost snart. Efter frukosten ska jag ut på en efterlängtad powerwalk på ön. På vägen tillbaka ska jag handla på det lilla ica som ligger här på ön. Jag skulle egentligen göra lasagne igår men kom på att vi glömt lasagneplattorna hemma, såklart. Så det ska inhandlas idag. Sen ska jag försöka få lite bränna om vädret tillåter, men det får vi ju se hur det blir med det..
 
Vovvarna kommer imorgon! Iiiih jag saknar de!
Juste det va det jag skulle berätta åsså. Jag pratade med mamma igår och hon berättade att de hade varit på gröningen igår, hon och hundarna. För er som inte vet så är det ett stort grönområde nere vid vattnet i helsingborg. De har byggt en "cementbrygga" med handikappanpassad trappa/sluttning ner i vattnet. Där stod Dessie och hoppade efter vattnet som slog upp. Det roade både henne själv och alla runt om som hade stannat för att titta på henne. Haha min hund e bäst!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0