arbetsförmedlingen

Snabbt inlägg såhär innan jag ska iväg till arbetsförmedlingen. Jag ska dit och skriva in mig och fråga lite hur allt funkar. Känner att jag har noll koll.. Efter arb.förmedlingen ska jag hem och gå ut med hundarna sen ska jag till väla och köpa ett par skor som jag kan jobba i i sommar. Jag Hoppas jag hittar billiga eftersom min budge e ganska tajt såhär efter studenten ;)

Nästa helg flyttar jag och syster till ven för sommaren. Ska både bli kul och lite tråkigt. Skönt att få tjäna pengar men lite synd att det är en bit hemmifrån. Fram tills dess ska jag roa mig lite här i Helsingborg, känner att jag behöver göra det innan jobbet börjar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0