Underbara hund

Jag måste helt klart ha mer kvalitetstid med min hund. Jag har inte varit en så bra bra ägare som jag har velat och efter sommaren ska jag helt klart ta nya tag. Jag ska träna Dessie jag ska ta med henne till roliga ställen som stranden och skogen och låta henne vara den unga hund hon egentligen är.
Jag märkte det idag när jag hade jobbat och tog med henne till stranden. Hon var så lycklig. Det låter kanske konstigt och larvigt men det kändes som när vi tränade tillsammans och vi hade det där bandet. Hon lyssnade på mej och jag på henne och det mesta fungerade. Vi ska ta upp detta så snart ja flyttar hem igen. Mycket av pengarna jag tjänat i sommar ska gå till mej och Dessie, utrustning och träningar. 
 
Nya tag, nya möjligheter och nya mål!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0