underbar helg!

Helgen har gått alldeles för fort!
I fredags kväll kom min älskade pojkvän till Ven. Vi lagade god mat som vi åt framför tvn och sen tog vi Kire på en promenad. Vi satte oss vid kyrkan och tittade ut över hamnen. Kire hade lite lättare att sitta stilla denna gången :)
 
I lördags var jag tvungen att rycka in på jobb i några timmar. Det va för en gångs skul mycket att göra men det gick bra. Jag jobbade tillsammans med en ny tjej. Det var hennes första riktiga dag och det gick riktigt bra :)
När jag slutade gick jag och Nesha ( min pojkvän) en runda över ön. Jag tror att vi gick i två timmar, mysigt men jag fick väldigt ont i mina fötter för jag hade fel skor på mej.. När vi kom hem lagade vi en jättegod pasta och kyckling rätt. Efter maten tog vi en runda med Kire igen. Han fick springa av sej på stranden först och hämta pinne i vattnet. Det e så härligt att ha och göra med en så vältränad och lydig hund som Kire:) det är ju lite skillnad mot mina envisa små terriers ;) Sen blev det massa film.
 
idag åkte nesha hem vid 11 sen jobbade jag lite igen. Mindre folk idag. Efter jobb gick jag hem och solade lite och sen har jag bara städat och diskat.
 
Rapport hemifrån. Dessie är hel frisk och glad igen. Mamma har trimmat svans och rygg klar så snart ser hon väl ut som en vanlig hund igen ;)
 
Det var nog all jag hade nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0