Träningssugen

Jag e så otroligt träningssugen! När det gick så bra sist med slalomen så fick jag en kick. Känns verkligen som att vi väldigt snart är redo att tävla. Problemet är ju att jag inte har tid nu i sommar att värken träna eller tävla. Men så fort vi är tilbaka efter sommarvilan så kör vi så det ryker.
Förhoppningsvis så har Lotta en kurs på gång i slutet av sommaren som jag kan vara med på. Det var väldigt änge sen jag tränade för tränare så det ska bli spännande att se vad hon sejer när vi är igång, om vi gjort några framsteg osv. Jag vet att vi har lärt oss bakombyten sen jag tränade för henne sist men jag tror också att vi har fått en del brister eftersom jag inte har haft någon som kunnat kolla vadvi gör för fel. Balanshuniderna har blivit ett litet problem eftersom Dessie har fått en tendens till att hoppa över hela kontaktfältet, vilket jag aldrig trodde att hon skulle kunna göra. Men det är väl priset man får ta när man vill att det ska gå så fort som möjligt.
 
Hur som helst så längtar jag väldigt mycket och jag tror att Dessie också längtar efter något att göra :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0