roat mej på annat håll

Jag har inte direkt varit flitig här på sista tiden. 
 
I förrgår jobbade jag hela dagen sen satt jag inne på Restaurang Ella och va lite social. När jag hade varit hemma och ätit och gått med Kire kom syster hem. Vi gick ner och satte oss på Ella igen och drack lite cider och flamsade med min kollega och vän Malin. Riktigt kul och tiden bara rann iväg vi va inte hemma förrän typ halv 12 tror jag.
 
Igår jobbade jag också och sen gick jag en backarunda med malin och Kire. Efter det traskade vi bort på campingen för Malins syster skulle bo där inatt och min syster jobbade. Pratade och åt kvällsmat där. Vääldigt genomtrevliga människor. Jag känner verkligen att jag hamnat på rätt ställe :)
 
Jag har börjat tröttna på att sitta hemma själv och vänta på att syster ska komma hem. Jag kan lika bra vara ute och träffa folk så går tiden fortare. Jag räknade precis ut att imorgon är det 4 veckor och 4 dagar kvar till jag ska åka hem och börja jobba på Stuteri Pepino istället! Innan dess ska jag hinna med massvis med saker. Jag ska åka till Ullared, äta på restaurangen med Gabbi, rida ardenner hästar med fiskboden mm. Så jag har en härlig kännsla av att tiden kommer gå fort :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0